воскресенье, 24 апреля 2022 г.

УКРАЇНСЬКА МОВА . 6-Б КЛАС


25.04.2022
Тема уроку
Написання числівників

Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=byhobInQOME, виконайте завдання:
1. Перепишіть текст, записуючи числівники, вжиті в ньому, словами
Володимир Кличко — український суперчемпіон з боксу, володар поясів ІВР, \УВА, \УВО, ІВО. Народився 25 березня 1976 року. Його зріст — 198 см, розмах рук — 206 см. До 2014 року провів як професіонал 65 боїв, із них програв тільки 3. 
2. Утворіть від кількісних числівників, використаних у тексті, порядкові. Запишіть їх у родовому, орудному і місцевому відмінках. 

21.04.2022
Тема уроку
Відмінювання числівників
Уважно перегляньте відеоурок  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZFG3TjLVlmk , вивчіть правила!!!

Завдання:
провідміняйте числівники 6, 30, 100, 600, мільйон.
Використовуйте підказку


20.04.2022
Тема уроку
Числівник як частина мови
Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2voPMdo4urA. Запишіть у зошит дату й тему класної роботи, виконайте запропоновані у відео завдання.

ДЗ. 
Опрацюйте § 52-53. Виконайте два на вибір завдання:
1. Прочитайте текст. Визначте, скільки в ньому числівників. До яких розрядів за значенням вони належать? 
Бабуся. Дмитрику, піди погукай діда на обід. Щось він там забарився на городі. І щоб одна нога тут, а друга там. 
Яся. Оце буде смішно, як одна нога Дмитрикова буде в хаті, а друга — коло діда. Де ж буде сам Дмитрик?
Бабуся. А Дмитрик у цю хвилину буде з нами тут, а наступної — біля діда. 
Яся. Це так кажуть, щоб хтось швидко пішов і повернувся? 
Бабуся. Саме так. Ми ж так ходимо: одна нога попереду, а друга позаду, одна тут, а друга — там. Уяви собі, що Дмитрикові кроки дуже широкі, один крок — і він уже на городі. Ось про такі великі кроки й склали приказку: кажуть про кроки, а насправді думають про час, щоб хтось швидко виконав наказ і повернувся. 

2. Пригадайте і запишіть фразеологізми, у яких використовуються числівники.

3. Замініть у наведених словах букви на числа відповідно до порядкового номера цих літер в алфавіті.  Складіть числа кожного слова, суму запишіть словами. Визначте розряд утворених числівників за значенням та за будовою. Вада, ґава, вежа, жаба. 

19.04.2022
Тема уроку
Контрольна робота з теми "Прикметник"
Виконайте тест за посиланням
vseosvita.ua/go  введіть код:  dwh971
або перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/dwh971                           

*Будь ласка, попередньо повторіть вивчений матеріал з теми!*                                       
Доступ відкритий з 09:30 до 20:00.                                 
Час на виконання - 45хв

18.04.2022
Тема уроку
Повторення та узагальнення з теми "Прикметник"
Повторіть відомості про прикметник за презентацією https://www.youtube.com/watch?v=52nNwyLHC9w&t=13s або підручником (§ 40-50)
Виконайте впр.424,426,429

13.04.2022
Тема уроку
Написання прізвищ прикметникової форми
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FXtpbVegThc&t=37s.
ДЗ: опрацюйте теоретичний матеріал § 50, виконайте завдання:
  •  на 10б.:
запишіть прізвища за алфавітом, уставляючи на місці крапок пропущені літери або апостроф.
Ш..шк..н, Бун..н, Блох..н, Турман..в, Тат..щев, Ф..л..пов, Н..к..тін, Голіц..н, Вав..лов, Шаляп..н, Бабк..н, Мечн..ков, Яковл..в, Єрм..лов, Тург..н..в, Леонт..в, Н..красов, Медв..д..в, Лапт..в, Андр..в, Ш..ря..в, Селезн..в, Ал..хін, Ареф..єв, Лук..янов, Трет..яков.
  • на 12б. (додатково до першого завдання):                                                
складіть письмове висловлення на тему «Що я знаю про походження свого прізвища». В тексті поміркуйте, чи впливає прізвище на долю людини? Свою думку обґрунтуйте.

12.04.2022
Тема уроку
Написання складних прикметників разом і через дефіс
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_kyKzFhtyZg, виконайте завдання з відео.
ДЗ: опрацюйте теоретичний матеріал § 49, виконати впр. 411(І, ІІ завд.)

11.04.2022
Тема уроку
Написання -н- і -нн- у прикметниках
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=97fsIUPDh4M 
ДЗ: опрацюйте § 48, виконайте впр. 407


07.04.2022
Тема уроку
Написання НЕ з прикметниками(§ 47)
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=3tS7zfZEndg, виконайте завдання з нього (6б.).
Додатково (+6б.): https://learningapps.org/6887330
ДЗ: опрацюйте § 47, надішліть виконані завдання.


06.04.2022
Тема уроку
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-

Уважно прочитайте § 46 (с.147-148)

Запам'ятайте правила.

Виконайте впр.384, 387

04.04.2022
Тема уроку 
Написання прикметникових суфіксів  -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-
Повторіть правила написання суфіксів за презентацією (ви знайомилися з ними під час вивчення теми "Будова та творення слів").
Запишіть у зошит дату й тему уроку. Письмово виконайте завдання слайдів 2 і 7.

ДЗ:
  • повторіть правила за презентацією,
  • виконайте завдання слайда 8.

29.03.2022
Тема уроку
Перехід прикметників у іменники
Опрацюйте матеріал.

Прикметники можуть переходити в іменники. При цьому вони втрачають власні ознаки і набувають значення назв осіб. У реченні виконують роль підмета або додатка.

Наприклад: 

Вони стояли мовчазні,   вдивляючись у далеке минуле своє і своїх батьків, і линули думкою у майбутнє (О.Довженко).

Слова минуле і майбутнє виступають у реченні додатками і відповідають на питання у що? Слово минуле має при собі означення далеке.

Деякі прикметники постійно виступають у ролі іменників: пальне, набережна, днювальний. До них належать і географічні назви: Рівне, Лозова, Коцюбинське, Вишневе.

Виконайте завдання

1. Запишіть речення. Визначте, якою частиною мови виступає слово “знайома”?

На ґанку сиділа знайома панна (М.Старицький)

На перехресті він здибав знайому (М.Старицький)

2.     Подані слова введіть у прості речення, ускладнені вставними словами, звертаннями, так, щоб в одному випадку це були іменники, в іншому — прикметники (варіант на влсний вибір)

Варіант 1. Минуле, рівне, віджиле.

Варіант 2. Старий, майбутнє, лісничий.



28.03.2022
Тема уроку
Відмінювання прикметників твердої і м'якої груп

виконайте усі запропоновані завдання.

ДЗ:   Опрацюйте § 44, запам’ятайте правила.

  Перепишіть текст «Українська пісня» (останній слайд презентації), дописуючи закінчення прикметників.

  Групу й відмінок кожного прикметника надпишіть.


23.03.2022

Тема уроку
Ступені порівняння прикметників, їх творення

Перегляньте презентацію, запам'ятайте правила, виконайте запропоновані завдання  https://docs.google.com/presentation/d/1JXUFKPnU1nln7vzf4VTXVHXZ2yZEIU8C/edit?usp=sharing&ouid=103935778524335221200&rtpof=true&sd=true.

ДЗ:
-    опрацювати § 42;
-      скласти власну рекламу обраного продукту, використовуючи різні ступені порівняння прикметників;
-        підкреслити    прикметники, вказати ступінь порівняння.

21.03.2022
Тема уроку                                                                                                                                                   "Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу"                                                                                                                                   Перегляньте відео з теми за посиланням (дуже доступне пояснення!)    https://www.youtube.com/watch?v=-nwJ5jr8v-M                                                                                 або опрацюйте матеріал підручника (§ 41), запам'ятайте правила, 
усно виконайте впр. 340,344.                                                                             

ДЗ: знати правила, виконати впр.346 (будь ласка, не користуйтеся ГДЗ - довіряйте своїм знанням!)

17.03.2022

Тема уроку

Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. 

 
 Про загальне значення т а морфологічні ознаки прикметників, а також про використання цих слів у мовленні дізнайтеся з § 40.
Попрацюйте з текстом впр. 331, третє завдання виконайте письмово.

ДЗ: напишіть есе (міркування) "Коли настане Перемога..." (обсяг - 1 стор.)

15-16.03.2022
Тема уроку
Контрольна робота з теми "Іменник"                                                                                                  

Виконайте КР (правильні відповіді на тестові завдання записуйте тільки літерою)*                                                                                                            
*Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна є правильною. Виберіть правильну відповідь*.
_1. У якому рядку всі слова є іменниками?_
А. Синь, тисяча, удень.          Б. Зорепад, четверо, зранку
В. Мужність, двоє, узимку.   Г. Сутінки, сотня, зілля.
_2. У якому рядку всі слова є іменниками спільного роду?_
А. Листоноша, учитель, директор.  Б. Староста, задавака, сирота.
В. Професор, колега, суддя.             Г. Незнайко, плакса, степ.
_3. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери?_
А. (М, м)ати (Б, б)ожа; (З, з)олоті (В, в)орота; (Г, г)азета « (Г,г)олос (У,у)країни».
Б. (Д,д)ніпро; (Г,г)голосіївський (П,п)арк, (Д,д)ень (У,у)чителя.
В. (Р,р)іздво; (К,к)онституція (У,у)країни; (Г,г)оверла.
_4. У якому рядку всі іменники в кличному відмінку мають закінчення –ю?_
А. Матуся, Катя, бабуся.   Б. Гора, буря, сосна.
В. Книга, мова, Софія.       Г. Дитина, неня, сестра.
_5. У якому рядку в усіх словах правильно утворено форми імені по батькові?_
А. Ігоревич, Юріївна, Олегівна.   Б. Іванівна, Іллівна, Анатоліївна.
В. Григоріївна, Микитович, Андрійовна. 
Г. Сергіївна, Миколаївна, Васильовна.
_6. У яких іменниках у формі орудного відмінка однини подовжуються м’які приголосні?_
А. Заполоч, блакить, височінь.  Б. Нехворощ, фальш, суміш.
В. Повість, любов, річ.               Г. Мати, гордість, північ.
*Завдання 7-9 мають по п’ять варіантів відповідей, із яких правильними є дві. Виберіть правильні відповіді.*
_7. Які іменники в українській мові належать до незмінюваних?_
А. Іншомовні слова на голосний звук.   Б. Чоловічі прізвища на –о.
В. Жіночі прізвища на –о.             Г. Іменники множинної форми – власні назви.
Д. Чоловічі прізвища на приголосний.
_8. За якими правилами не з іменниками  пишеться разом?_
А. Слово без не не вживається.   Б. У реченні є протиставлення.
В. Не вживається при іменнику-присудку.    Г. З префіксом недо-.
Д. Якщо іменник означає назву істоти.
_9. Які твердження є правильними?_
А. Початковою формою для іменника є форма називного  відмінка однини.
Б. В українській мові шість відмінків.
В. Іменники належать до певного роду, змінюються за числами та відмінками.
Г. Іменники змінюються за особами.
Д. У реченнях іменник частіше виступає присудком.
*10. Завдання на встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, знайдіть відповідник, позначений цифрою.* _Установіть відповідність між відмінами та іменниками._ 
А. Перша                             1. Каченя, курча, тигреня.
Б. Друга                               2. Честь, річ, гордість.
В. Третя                               3. Любов, листя, земля.
Г. Четверта                          4. Тополя, Ілля, плакса.
                                              5. Степ, сонце, подвір’я.
*11. Доповніть подане речення.*
Іменники вар… во, мереж…во пишемо із суфіксом…

*12. Із поданого речення випишіть іменник у називному відмінку, зробіть його письмовий розбір як частини мови _(зразок у впр.240 )_.*
Внизу Дніпро котитиме блакить.



14.03.2022
   Тема уроку
Узагальнення з теми "Іменник"

 Повторіть вивчений матеріал з теми "Іменник" (§ 39, впр.324).                                           Здійсніть самооцінку, виконавши завдання впр. 329.                                                            

 Наступного уроку - планова контрольна робота!

24.02.2022                                              
Тема уроку
Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.

Опрацюйте тему 12 підручника (с.240)
І. Прочитайте текст впр. 606.
2. Визначте і запишіть у зошит його тему й основну думку. Які типи мовлення поєднано в ньому? 
3. Складіть і запишіть складний план до тексту.
4. Усно перекажіть текст докладно.

21.02.2022
Тема уроку
Літери е, и, і в суфіксах -ечк- (єчк- ), -ечок (-єчок ), -ичк-, - ичок і -инн (я ), -інн (я ), -єнн- (енн)(я), -ив(о), -ев(о) 

Вивчіть правила параграфа 35
Виконайте впр. 299.

18.02.2022
Тема уроку
Написання НЕ з іменниками

Вивчіть правила за підручником!
Виконайте завдання:
Доберіть до поданих слів синоніми з НЕ й запишіть їх за зразком:  самостійність - незалежність
Біда - ?, підозра - ?, брехня - ?, ворожість -?, тривога - ?, поразка - ?, вагання - ?, рабство -  ?, ворог - ? , загроза – ?, ганьба – ?, боягузтво – ?, розгубленість - ?.
З трьома на вибір складіть речення (добре, якщо одержиться мінітвір), визначте члени речення та частини мови в кожному реченні.

17.02.2022
Тема уроку
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові

Опрацюйте правила за таблицею або підручником (§ 36).
Виконайте впр. 308, поясніть ситуацію "І таке буває" (с. 118)


16.02.2022
Тема уроку
Особливості написання іменників у кличному відмінку

1. Запишіть дату і тему уроку.
2. Перегляньте відеоурок за посиланням
3. Запишіть усю небхідну вам інформацію у вигляді опорного конспекту (схеми, таблиці тощо).
ДЗ:
- вивчіть правила за конспектом або підручником ;
- виконайте вправу:
  • подані іменники поставте у форму кличного відмінка.

Галина Петрівна, Галя, Ганна Сергіївна, Ганя, Софія Федотівна, Соня, мама, матуся, сестра, молодиця, вулиця, робітниця, круча, листоноша, мрія, Микола, Миколка, Ілля, Лука, Євгенія Романівна, літописець, син, Женя, Тетяна Тимофіївна, Ярослава Мирославівна, Юлія Борисівна

  • з 2-ма на вибір словами складіть речення, підкресліть усі члени речення.


15.02.2022
Тема уроку
Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини

1. Запишіть дату і тему уроку.
2. Перегляньте презентацію за посиланням
3. Виконайте всі завдання з презентації.


14.02.2022
Тема уроку 
Рід і відмінок незмінюваних іменників. Практикум

1. Запишіть дату і тему уроку.
2. Перегляньте відеопрактикум за посиланням. Якщо потрібно, повторіть правила за підручником.
3. Виконайте завдання.

Лінгвістичне дослідження

► Переписати словосполучення. Слова, що в дужках, поставити в потрібній формі, визначити відмінок.

1) Поїдемо в (метро).

2) У зимовому (пальто).

3) Зустрілися з Танею (Карпенко).

4) Передам Миколі (Руденко).

5) Книжка Наталки (Василенко).

 3. «Павутинка»

Поєднати словосполучення  із незмінюваним іменником. Дібрати прикметники до незмінюваних іменників.

Столиця Грузії                                                таксі

горбатий бик                                                   Тбілісі

підземна міська залізниця                               турне

поїздка за кордон                                            зебу                       

автомобіль з лічильником                               ательє

теплий шарф                                                    метро

місце пошиття одягу                                        кашне

4. Редагування

Запишіть твердження, виправивши, де потрібно, помилки.

1. Нам сподобавсь над усе цей кмітливий шимпанзе.

2. Заговорить до ладу це розумне какаду.

3. На столі лежить досьє на старенького мосьє.

4. Цей газований ситро наливав мені Петро.

5. Що за звір сидить в мішку? Це ж маленьке кенгуру.

6. Цей маленький поні має кличку Боні.

7. Не страшить зима мене: в мене, теплий є кашне.


09.02.2022
Тема уроку 
Будова опису приміщення

Опрацюйте матеріал підручника с.233,234, 235.
Складіть письмово твір-опис класної кімнати в художньому або науковому стилі, скориставшись планом впр. 600 або впр. 603.


08.02.2022
Тема уроку 
Контрольна робота з теми "Іменник. Відмінювання іменників"

Повторіть вивчений матеріал з теми за підручником або відеоуроками, розмішеними в блозі.

Виконайте тест за посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  zqr764

або

перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/zqr764
Тест буде відкритим з 10:00 до 17:30.
Термін проходження - 45хв.
Будьте уважними! Успіхів!


07.02.2022
Тема уроку 
Відмінювання іменників ІІІ та ІV відмін
1. Запишіть дату та тему уроку.
2. Уважно перегляньте відеоурок за посиланням.
3. Виконайте усі завдання, запропоновані у відео.

ДЗ.
1.Запишіть текст, поставивши слова в дужках у потрібному відмінку. Відмінок і відміну надпишіть.
Ім’я видатного (лікар) і мислителя (Микола) Пирогова пов’язане з (хірургія). Він брав участь у російсько-турецькій (війна) 1854-1856 років у (Крим). Із (честь і гідність) переборював усі труднощі й небезпеки воєнного (час). Не боячись (кров і смерть), зробив велику (кількість) найскладніших (операції) за (відсутність) багатьох (препарати). Микола Іванович уперше в польових (умови) наклав гіпсову (пов’язка).


03.02.2022
Тема уроку 
Закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини
1. Запишіть дату та тему уроку.
2. Вдумливо опрацюйте теоретичний матеріал підручника (§ 31). 
3. Виконайте впр. 260-263 відповідно до завдань підручника.

02.02.2022
Тема уроку 
Відмінювання іменників І та ІІ відмін

З огляду на результати ваших тестів, я дійшла висновку, що найбільші труднощі у вас виникли з питаннями про відмінкові закінчення іменників. Тому наполегливо прошу вас вдумливо опрацювати ці таблиці. Якщо потрібно, навіть завчіть закінчення, в яких ви помиляєтеся. Потім за прикладом завчених слів вам буде легше відмінювати інші.








1. Запишіть дату та тему уроку.
2. За зразком слів, наведених у таблицях, провідміняйте слова
вершина, рідня, душа, село, поле, джміль, товариш, життя, прізвище

ДЗ.
Повторіть правила відмінювання іменників І та ІІ відмін.
Запишіть речення правильно. Слова, в яких допущені помилки, провідміняйте за відмінками.

1. Колумб відкрив багато островов поблизу Південної Америки.
2. Під час подорожі користуйся компасом та бінокльом. 3. На дну морей живуть надзвичайні істоти. 
4. Дякуємо мореплавцьові Фернанові Магелланові за відкриття Вогняної Землі.


01.02.2022

Тема уроку 
Поділ іменників на відміни та групи. Закріплення знань
О 09:30 під'єднайтеся  до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/8894868201?pwd=WjBMV2hqUzRNenVtQnRHU2RveThGdz09

Ідентифікатор конференції: 889 486 8201
Код доступу: 123456

ДЗ:
  • відкрийте посилання join.naurok.ua
  • виконайте тест, використавши код доступу 6798453

31.01.2022

Тема уроку 
Поділ іменників на відміни та групи
1. Запишіть у зошити дату й тему класної роботи. 
2. Перегляньте відеоурок і запам'ятайте правила. Якщо з першого разу це зробити складно, повторіть перегляд, де потрібно зупиняючи відео.

3. Користуючись алгоритмом, визначте відміну запропонованих слів і виконайте розподільну роботу (запишіть іменники у 4 колонки відповідно до їхніх відмін).


4. Виконайте завдання на визначення групи іменників:
випишіть послідовно спочатку іменники твердої групи, потім - м’якої, а потім - мішаної. 
Оздоба, олія, пісня, виставка, смуток, столиця, товариш, Павло, бригадир, носій, асфальт, інститут, кобзар, ідилія, доля, сітка, ноша, ущільнення, столяр, школяр, ожина, коваль, Світязь, плече, келія, Антон, газета.

5. Якщо ви впоралися із завданням, МОЛОДЦІ!!! Якщо виникли труднощі, повторіть теоретичний матеріал ще раз.

ДЗ:
опрацюйте теоретичний матеріал підручника (§ 28), виконайте письмове завдання.
Перепишіть. Визначте іменники, що не належать до жодної з відмін. З ’ ясуйте відміни інших іменників.
1. Я ділю із вербою всю журбу до краплини, обнімаю тополю і горнусь до калини (І. Шевченко). 2. Виводить соло півень на тину (М. Сіренко). 3. Він горланить, розчепірює дзьоба ножицями (Григір Тютюнник). 4. Селяни всі потроху філософи, бо все життя ходять біля землі, хліба, меду, сонця (М. Стельмах). 5. У маляти заболить пальчик, а в матері — серце (Народна творчість). 6. Доброта виховується добротою, справедливість — справедливістю (Олесь Гончар). 
Додаткове завдання: https://learningapps.org/3696967

Не забудьте надіслати фото виконаної роботи!


27.01.2022
Добрий день, шановні шестикласники.
Сподіваюся, ви повторили матеріал, заданий на попередньому уроці, і виконали всі письмові завдання, тому що я чомусь отримала на перевірку лише 1 роботу.
Більше часу на повторення ми не маємо, тому рухаємося далі.

Тема сьогоднішнього уроку - "Відмінки іменників. Кличний відмінок"
1. Запишіть у зошити дату й тему класної роботи. 
2. Опрацюйте матеріал § 27, дайте письмові відповіді на запитання (запитання переписувати не потрібно):
  1. Скільки відмінків є в українській мові?
  2. Який відмінок не має питань?
  3. Форма якого відмінка є початковою для іменника?
  4. Які відмінки називають непрямими?
  5. У формі якого відмінка іменник не виступає членом речення?
  6. У формі якого відмінка виступає підмет?
  7. Який відмінок (родовий чи знахідний) виражає повне охоплення предмета дією?
Якщо ви вдумливо й уважно прочитали весь теоретичний матеріал параграфа, то ,я впевнена, впоралися без труднощів.
3. Виконайте впр. 229 (1 і 2 завд.), 230, 232.

ДЗ: повторіть опрацьований матеріал § 27, виконайте впр. 233
Фото виконаних робіт надсилайте у Viber.


26.01.2022
Добрий день, шановні шестикласники.
На превеликий жаль, ми знову зустрічаємося дистанційно. Але тішить одне, що це - тимчасово.

Тема сьогоднішнього уроку - "Відмінки іменників. Кличний відмінок"
Але спираючись на результати останньої самостійної роботи, я розумію, що рівень засвоєння знань з попередніх тем дуже низький. Крім того, деякі учні взагалі пропустили цей матеріал через хворобу. Тому вважаю за потрібне повторити попередній матеріал.

Отже, запишіть у зошити дату класної роботи, опрацюйте теоретичний матеріал  підручника (§ 23-26), перегляньте презентації та виконайте всі запропоновані завдання:
"Іменник. Морфологічні ознаки" за посиланням

Якщо виникнуть запитання, пишіть у Viber.
Виконані завдання також надсилайте у Viber.


17.11.2021
Тема уроку
 Особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. 
Запишіть у зошити дату й тему класної роботи.
1. Повторіть особливості будови тексту та типи зв'язку речень у ньому. 
2. Дізнайтеся, які засоби зв'язку використовуються в тексті, переглянувши відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MNmeqYhCmCU.
3. Запишіть у зошити визначення:
Текст - ?
Тема тексту - ?
Мікротема - ?
Типи зв'язку: послідовний - ?, паралельний - ?
Засоби зв'язку - ?

ДЗ: прочитайте текст, визначте всі засоби зв'язку в ньому.
Зразок:
1-2 речення - контекстуальний синонім (ранок-сонце).
2-3 р. - .........

За чарівною хмаринкою сховалася ніч, і на землю спустився рожевий ранок. Ось-ось має зійти сонце. Його промінчики уже спалахують на обрії. Чекають ранку всі: рослини, тварини, люди. Тільки чому ж його ще немає? Може, ще спить солодким сном? А може, посварилось із землею і не хоче більше світити? Що ж тепер? І все-таки схід поступово рожевіє. Нарешті, ніби з-під ковдри, зійшло над горизонтом сонце, величне, красиве. Хутенько освітило променем води, ліс, навколишні поля, будинки людей. Заіскрилась зеленим килимом земля в його сяйві. Коли промінчик сонця долинув і до мого обличчя, я прокинувся, весело йому посміхнувся, відкрив очі і радо зустрів новий день.



16.11.2021
Тема уроку
Фразеологізми у ролі членів речення
Запишіть у зошити дату й тему класної роботи. Перегляньте презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oVd_v3dDL3Y .
Усі завдання, виконані під час перегляду запишіть.

ДЗ: с. 48-50, завд. 4, 5, "на дозвіллі"


03.11.2021
Тема уроку
Лексична помилка
Запишіть у зошити дату й тему класної роботи. Перегляньте презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1v_Jj-KCQ2qTZ6UKf_nA5hcWOUJI8ARXm/edit?usp=sharing&ouid=103935778524335221200&rtpof=true&sd=true

Виконайте завдання, розміщені на слайдах 12, 13 - це класна робота.

ДЗ на останньому слайді презентації.



02.11.2021
Тема уроку                                                                                                                                                Пароніми
Запишіть у зошити дату й тему класної роботи. Перегляньте відеоматеріал за  посиланням. Виконайте письмово всі завдання, запропоновані в ньому, - це ваша класна робота.

ДЗ: 
1. Самостійно опрацювати п.11; виконати впр. 82.



01.11.2021
Тема уроку                                                                                                                                                Професійні слова й терміни
Запишіть у зошити дату й тему класної роботи. Перегляньте відео уроку та виконайте письмово всі завдання, запропоновані в ньому. 



ДЗ:
1. Опрацюйте теоретичний матеріал п. 10.
2 Виконайте впр. 72 (достатній рівень) або 73 (високий рівень).
 
Роботу надішліть  особистим фотоповідомленням на мій номер у Viber.

Комментариев нет:

Отправить комментарий